ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ;

GRIT SERIES (strenght-cardio-plyo)

GRIT SERIES (strenght-cardio-plyo)

Πρόγραμμα έντονης διαλειμματικής προπόνησης της Les Mills που θα δώσει στο σώμα σας αυτό που χρειάζεται για να ξεπεράσετε τα όρια σας κάθε στιγμή! Διάρκεια: 30′ Διαβάστε Περισσότερα

POWER ABS 30′

POWER ABS 30′

Στοχευμένη προπόνηση 30 λεπτών με στόχο την ενδυνάμωση των κοιλιακών.

ABS HIPS

ABS HIPS

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης που χρησιμοποιεί μόνο το βάρος του σώματος, ιδανικό για αρχάριους.


CROSS TRAINING

CROSS TRAINING

Το cross training περιλαμβάνει πολλές αερόβιες και αναερόβιες ασκήσεις. Απευθύνεται τόσο σε αρχάριους ασκούμενους όσο και σε προχωρημένους αθλητές, αναπτύσσοντας ομοιόμορφη σωματική ανάπτυξη.

BOSU

BOSU

Συνδυαστικό πρόγραμμα αερόβιας άσκησης και μυικής ενδυνάμωσης με την χρήση BOSU. Μάθετε περισσότερα

FUNCTIONAL TRAINING

FUNCTIONAL TRAINING

Λειτουργική προπόνηση με άμεση εφαρμογή στην καθημερινότητα και έμφαση στην ενεργοποίηση και σταθεροποίηση του κορμού. Μάθετε περισσότερα


BRAZILIAN BUTT

BRAZILIAN BUTT

Πρόγραμμα διάρκειας 30’ που στοχεύει στην εγκύμναση και σύσφιξη των ποδιών και κυρίως των γλουτών ενώ παράλληλα θα ανεβάσει και την αυτοπεποίθησή σας!

CIRCUIT TRAINING

CIRCUIT TRAINING

Κυκλική διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης που περιλαμβάνει συνδυασμό αερόβιας, αναερόβιας και διατατικών ασκήσεων, σε κυκλική σειρά, με ελεγχόμενα και προκαθορισμένα διαλείμματα.

BODY PUMP

BODY PUMP

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης της Les Mills με βάρη, που στοχεύει στην απώλεια λίπους και στη γράμμωση των μυών. Διαβάστε Περισσότερα


TRX

TRX

Τo TRX χαρακτηρίζεται σαν «η έξυπνη προπόνηση των μυών» και αυτό γιατί μαθαίνει στους μύες του σώματος μας να σκέφτονται και να αντιδρούν έξυπνα και σωστά σε κάθε δραστηριότητα είτε φυσική είτε αθλητική, αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο, δυσάρεστους τραυματισμούς. Η προπόνηση TRX, απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα ασκούμενων (από αρχάριο έως και επαγγελματία αθλητή),

ΕΠΑΝΩ